mandag, oktober 16, 2006

Helga

I morgen begynner jeg paa universitetet. Haaper aa bli kjent med flere da. Har värt litt ensomt i helga, men jeg har brukt tida paa aa finne fram til de viktigste tingene i livet: Matbutikk, internettkafe og menighet. Da tror jeg at jeg skal overleve lenge!

Er begynt i ei pinsemenighet som heter Freie Christengemeinde. Var först paa Gudstjeneste klokka 10 am!! Saa hang jeg med noen derifra. Vi dro opp til det höyeste fjellet i Hessen (omraadet her). Det heter Feldberg og er faktisk 881,5 m höyt (ble jeg fortalt. Komma fem! Haha! De er nöye paa det) .

Her er folkene jeg ble kjent med:


En svenske, en ekte Frankfurter, enda en tysker og en indoneser (+ en polakk som ikke er paa bildet). De var veldig koselige.
Paa torsdag skal jeg paa Hauskreiz (husgruppe).

Men jeg savner dere alle!!

Saa send meg gjerne kort eller mail:

Solveig Marie Claussen,
Gästescheune Niederursel,
Erbsengasse 3
D-60439 Frankfurt am Main
GERMANY

Saa sender jeg deg et tilbake, dersom du skrive adressen din:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

kjempekoselig, jeg tror denne turen er absolutt noe for deg som du vil ha masse igjen fra.. nyt det!

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

så bra at du har gefunnet ein gemeiningheit. das gefjell was nicht så veldich imponerendich, men das folk gevirken koslich. husk å hold dich nær der Herren, das gros licht.

das warme gehilsener fra norwegen,
-fader jacob.

Anonym sa...

litt usaklig, men har du kameraet til jk.ungdom?

håper du kozer deg max!!

Idalexa sa...

ich ynshen dich lycklich till!

haha.. takk for kortet. framsida var skikkelig søt! ..og baksida også, selvfølgelig.

klæmm

Solveig M sa...

Connie:
Det er paa kirka, regner jeg med. I en brun kamerabag paa kirkekontoret!!
Simon og Peter hadde det sist, da de filma t releasen