tirsdag, september 05, 2006

Oppdatering bloglinker

Nå har jeg endelig oppdatert linkene på sida, og lagt til en haug med nye. Kanskje finner du deg selv der?
Hvis du ikke er der, og synes du burde være der, så si ifra, så får jeg vurdere det...!
=)
Sorry Bigdaddy, trodde jeg hadde deg der fra før av. Sorry Silje O og K, nå er dere der.
Sorry Lisa Marie, nå er du også der.

Presentasjon av nye på bloglista:
Miriam - Hei! Går bra på leknes? Ses på NG 06?
Michelle - Du er kul! Værøy... Har jeg aldri vært, what a shame...
Redvald - (...) Comment has been deleted...
Kathrine - Hey, visste ikke at du hadde blog før nå! Hører du er flink lærer på UiTø!
Saxofon - Wass up? Øyvind heter han. Konservatoriet. Spiller det meste (urettferdig)
Odd Markus - Studerer for å bli "adjunkt med opprykk"... Noen må jo bli det også :P
Christoffer - (med Ch eller K?) - fra sverige - hur kult som helst, eller hur?

Sjekk ut bloggene deres! Mine venner er dine venner, og dine venner er mine venner...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Syns at du ska lægg tel meg åg :p

Saxofonmannen™ sa...

Hahaha... gratulerer!
Du er den eneste i hele verden som i det hele tatt har vurdert å linke til den sida...
;-P

Saxofonmannen™

Solveig M sa...

saxofonmannen er litt skummel...
Føler på meg at han egentlig er ond...
Den onde tvillingbroren til Øyvind??

Camilla: da må du skrive linken til sida di:)

Anonym sa...

http://c-milla.blogspirit.com

*glise*