onsdag, mai 10, 2006

Det å glede seg til noe

noe som gjør livet ekstra spennende, er det å glede seg til noe... Å se fram til noe som snart skal skje.

Jeg ser veldig fram til sommerferien. Være hjemme. Jobbe på turistinformasjonen. Sysle med koselige ting. Være sammen med søstera mi masse. Treffe Sortlendinger. Ta livet med ro. Gjøre alt jeg ellers ikke får gjort.
Før det så jeg fram til russetreffet i Harstad. Nå lever jeg på minnene! Russen var så takknemlig. Vi gav dem boller og kaffe. Vi prata med dem og dansa og spilte for dem. Jeg digger russ!

Jeg husker perioden før Narnia kom på kino. Jeg gleda meg masse til det. Så på traileren flere ganger. Nå gleder jeg meg til å se den igjen. På video!

Jeg tenkte litt på det i dag, hva som driver en til ikke å synes at livet er kjedelig. En av de tingene må definitivt være alt det man ser fram til som ennå ikke har skjedd, men som man jobber mot eller drømmer om eller lengter etter eller planlegger.

Hva gleder du deg til?

4 kommentarer:

Prinsesse Solstråle sa...

Jeg gleder meg til eksamen er over. Jeg gleder meg litt til babyen kommer. Jeg gleder meg til babyen begynner å sove om natta. Jeg gleder meg til ungene har flyttet ut så vi endelig kan gjøre det vi har lyst til. Sykkeltur i Toscana.

Silje Helene Kristin sa...

Æ skal til Frankrike på språkreise i 3 uke i sommar, ilage ei venninne i klassen. DET gleda Æ mæ t!! MASSE!!!!! :D

SOLveig sa...

æ glede mæ til å se nordnorske fjell igjen.

æ glede mæ til å se mange ungdomma ta imot jesus, og at det bare øke etter hvert. hele tida. alltid.

æ glede mæ til himmelen.

æ glede mæ til alle skolebesøk æ skal på før sommern.

æ glede mæ til å bli kjent med enda flere fjortisa.

æ glede mæ til grillparty med tenåringene imårra.

æ glede mæ stort sett til hver ny dag.

det e en glede å leve

Idalexa sa...

æ glede mæ t 16. mai, og alt det innebærer.

gleda mæ t æ får en kommentar på bloggen min, det e alltid koselig.

gleda mæ t jesus2u sommerteam i lakselv.

gleda mæ t ørjan & connie sitt bryllup.

gleda mæ t å se om æ får jobb i sommer.

gleda mæ t alt som e verd å glede sæ t.

store smil