lørdag, mars 01, 2008

anonyme mld III

På onsdag kl 20:56 fikk jeg denne mld:

Heija vænnen! Ka du jør?

Nummeret var ukjent, men fyren var tydeligvis nordlenning ut fra dialekta! Hvem kunne dette være? Jeg sammenlignet nummeret med de to siste anonyme fyrene som har sendt meg mld, men det var ingen av dem! Derfor sendte jeg en mld der jeg spurte hvem han var. Denne fikk jeg tilbake:

Lagra du ik nr mett i sta?

Da ble jeg litt flau, for tidligere i dag hadde jeg fått 3 ny nr av folk, som jeg hadde skrevet ned på et ark. Kunne det være noen av dem? Jeg sjekka arket, men nei! Derfor skrev jeg:

Har ikke lagra noen nr i det siste, så du må nok si hvem du er:)

De e hn **** (utenlandsk guttenavn)! Snakka jo m dæ tiliar!

Jeg prøvde febrilsk å huske om jeg hadde snakka med noen tidligere i dag, men kom ikke på å ha møtt en eneste utlending, så jeg svarte til slutt:

Tror du har sendt mld feil, jeg vet ikke hvem du er...

Da fikk jeg ikke noe svar tilbake.
Dette her begynner å skje litt for ofte, men jeg holder fremdeles en knapp på at det faktisk er helt tilfeldig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha.. dette er ikke tilfeldig lengre.. hehe.. tror det er en kompisgjeng som har surra dette sammen.. kan jo bare skje deg, dette her.. :)
smil fra trine.. :)

Saxofonmannen™ sa...

Slik er det å være populær...

En rosa fugl sa...

Hmm... tilfeldig eller ikke tilfeldig er spørsmålet.
Finner nok ut av svaret en dag skal du se:P
Har du et populært mobilnr forresten? :)

elisabeth sa...

Du har jo et greit og lett telefonnumer:)
Lett å taste feil med så mange like siffer som ditt nummer har. Men du er jo heldig:)

Anonym sa...

Hei
ikke legg ut sånne ting på en offentlig profil
bare tips

diary sa...

Huff.. kan forstå det kan være ekkelt.
Hilsen hun som heter Aase fra Frelsesarmeen