fredag, november 30, 2007

falsk mld..

alarmen ringte 06.30. jeg tok opp mobilen og slo den av. hadde visst fått mld. var utrolig trett. fra et nummer jeg ikke hadde på ringelista kunne jeg lese følgende:

27.nov07 04:14
Er du virkelig så falsk og uekte? jaja. hadetfint som du skrev.

what? tenkte jeg. fikk en ekkel følelse, og tanker begynte å surre i hodet mitt. hvem kunne dette være? hadde jeg fornærmet noen i det siste? hvem kunne skrive en så slem mld t meg? måtte være ei jente, ut fra meldingsteksten. sendte nr t 1881, men de hadde visst ikke navnet...

jeg sto opp og kjente jeg hadde vondt i magen. hvem sender mld kl 4 på natta med et sånnt budskap? kanskje de har sendt feil? men når man sender en sånn direkte mld, tydeligvis som et svar på noe noen andre har skrevet, så har man gjerne nr lagret på tlf, og taster ikke feil... dessuten er mitt nr veldig spesielt, og man bør taste VELDIG feil for å komme t meg..

shaky sendte jeg mld tilbake der d sto:

hei du som skriver anonyme mld t meg. hvem er du og hva mente du egentlig?:)

Ventet i 5 lange timer. så kom svaret, og vår videre meldingsutveksling den dagen lød slik:

12:11
hei du, tror jeg har trykka feil på siste sifferet når jeg skulle sende meldingen. var litt irritert, hehe. mvh Anders:-)

puh, var glad den mld ikke var t meg!

12:15
Hehe:-) og hvem er så du? var lettere forbanna, og jeg kaller en spade for en spade

jeg er en som lever i den troa at jeg ikke har så mange uvenner, derfor ble jeg litt sjokka:) mld hørtes litt vel ungdomsskole ut...

12:26
Jeg er 30 år så handlet mer om sinne og folks uekthet enn ungdomsskolen ja..
hehe:-) var bare meget forbannet over hva og hvordan vedkommende skrev til meg ser du.

To dager senere fikk jeg enda en merkelig mld:

29.nov07 12:02
Beklager at jeg vil stille opp da. men du sa du var redd og da stiller jeg opp, sånn er jeg. men orker ikke krangle pga det også, liker bare ikke at du har smerter og vondt..

Det var jammen meg fra samme nr som sist! Sendte svar tilbake:

der gjorde du det igjen...!

Beklager..

Moralen er: Hvis du absolutt må sende slemme mld til noen...
...så ring dem heller?

...eller noe sånnt!

1 kommentar:

En rosa fugl sa...

Wow... at d går an!

Bra moral om ikkje anna. :)