mandag, juni 26, 2006

Leserne får svar

Hvorfor har Solveig store problemer med å gjøre ingenting og bare sløve en mandags ettermiddag hjemme på Strand?
- fordi jeg alltid gjør et eller annet rart hele tiden

Hvorfor oppdaterte Solveig bloggen sin MER i eksamenstida enn etter?

- fordi jeg ikke har klart å sitte stille og ta livet med ro etter at jeg fikk en hel bunch med fridager
Hvorfor har man sommerferie?

- fordi man skal ha tid til å gjøre alt mulig rart man ellers ikke tror man har tid til
Hva har Solveig gjort i ferien så langt (fra 9. - 26. juni)?

- jeg tror jeg tar dette svaret uke for uke:

Uke 23 (fred-sønd):
*Laget Team Challenge-konkurranse
*Arrangert utdrikningslag
*Filma utdrikningslaget
*Presentert NBMS i Frikirka

Uke 24:
*Redigert utdrikningslagfilm
*spilt lovsang sammen m Elisabeth på Bibelskolen to dager
*Laget 3-stemmig acapella-Takk-for-maten-sang til bryllupet
*Vært på Senja og spilt Ringenes Herre-Risk masse!!
*Begynt å oversette bok fra svensk til norsk...

Uke 25:
*Laget og bearbeida ideen til en bokserie jeg (...om Herren dryger) skal skrive
*Laget kjærlighetssang om Ørjan og Connie
*Vært på fjelltur to dager på rad (min lillesøster glemte igjen mobilen sin...)
*Laget idé til kortfilm
*Hatt Solveig SR og Elisabeth H på besøk i helga + Leknes-Miriam på søndag
*Prøvd å kjøpe finsko... (Fant ingen!)
*Filmet et bryllup
*Sovet

Uke 26 (mandag):
*Begynt på jobb - turistinformasjonen
*Sløvet
*Oppdatert blogg (det er jo grenser for hvor lenge jeg klarer å sitte i ro foran TV'en)

- Sånn! Nå var livet mitt oppdatert igjen og blottstilt for hele verden=)
________________________________________________________________
Flere ting du lurer på om Solveigs liv? Klikk på "Comments"-linken under denne posten og legg igjen ditt spørsmål, så svarer hun leserne på direkten her i kveld!

6 kommentarer:

Prinsesse Solstråle sa...

Ja denne oppdateringen er nesten for utrolig til å være sann...

Solveig M sa...

Takk skal du ha...
:)
Og mere skal det bli!

bigdaddy sa...

Jeg blir sjokkert. Du er bare en villbasse (kan man si det om jenter?)!

Turistinformasjonen hvor? På landet der du kommer fra eller i verdensmetropolen Tromsø?

Skal jeg reklamere på bloggen din hver gang jeg oppdaterer bloggen min?

elisabeth sa...

hvor kom bildene av geitene fra?

Solveig M sa...

"Villbasse" er et utrykk som ikke fordrer et spesielt kjønn, dermed kan det også brukes om jenter.

Når folk maser om oppdateringer på bloggen min, så maser jeg tilbake når den er oppdatert!=)

Synd for deg at du er stuck i Tromsø i sommer, bigdaddy! Eg frydar meg hjå geitane på landet! (gjeitene er forresten fra fjellturen på Senja, og ikke fra Sortland by)
Jobber på Vesterålen Reiseliv!

bigdaddy sa...

Fint, da er du offisielt erklært en villbasse. :=)