søndag, mars 12, 2006

Alle barna...

DET ER IKKE NOE GALT Å VÆRE FRAVÆRENDE så lenge man klarer å underholde gjestene sine mens man er borte.

Nå har jeg vært - og er litt fraværende - i blog-verdenen. Har en stor tyskinnlevering++

Men dere kan få lov til å gjøre noe GØY imens!
Herved lanserer jeg en ALLE-BARNA-VITSE-KOMPETITION på sida mi!
Lag en alle-barna-vits, post den her, og du kan vente deg en overraskelse i posten hvis akkurat DIN vits faller i smak hos meg!

eksempel:
Alle barna hadde blogger
Unntatt Gunnbjørg-Kristin
Hun hadde bare skrivemaskin...

11 kommentarer:

elisabeth sa...

alle barna satt rundt bålet.
unntatt bitten, hun satt i midten

ANDERS sa...

alle gutta var rølper unntatt Krister, han var MIster..
alle barna var skev, unntatt Stein, han var bein
alle barna var kule unntatt Elise, hun brukte å fise
alle barna så på tv, unntatt hilde, hun varpå bilde
alle barna trodde, unntatt Thomas, han tvilte :P

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

alle barna lagde allebarna-vitser,
untatt norvald, for han er så gammal.

darlingand sa...

alle barna hadde slett hår, unntatt krøll-bob, for i hennes yrke som byggmester var det en positiv faktor med en sådan sveis, og som navnet også tilsier, hadde hun krøller.

elisabeth sa...

åååååå, hei ,eg heiter gunnar, men dei kallar meg harald, fordi eg har ei klokke på magen

Silje Helene Kristin sa...

alle barna brukte lue,
unntatt Mette, hun brukte hette

Silje Helene Kristin sa...

alle barna spiste sjokoladekakerøre,
unntatt solveig, hun spiste bolledeig ;)

Solveig M sa...

Dere er SYKE!!!
Tar jo helt av!!!!!

Alle barna skjøt med kanoner
Unntatt Ruth
Hun var krutt...

Alle barna kunne rape
unntatt Ulrikke
Hun svelgte tunga pga hikke...

Alle barna var så søte
unntatt Gunn
hun hadde ingen munn...

Nei, nå skal jeg gå og legge meg(!), for der ble klokka akkurat 24.00, dvs at jeg er 22 år!!!!
(teoretisk sett) Ble egentlig født i morrakveld, da...

Idalexa sa...

Alle barna hadde et navn, unntatt...

Alle barna drog på ferie med danskebåten, unntatt Kathinka, hun stod på kaia og vinka.

Alle barna kom til helvete, unntatt Kirsten, hun var kristen...

Alle barna brukte badehette, unntatt Kåre, han hadde mistet håret.

Alle barna hatet blomster, unntatt han med hestehale... haha

elisabeth sa...

du må jo kåre den beste vitsen nå!!

Solveig M sa...

nja, jeg synes alltid mine vitser er best, så...
nejda, vinneren blir kåret når eksamen min er over! Altså i morgen=)=)