søndag, februar 03, 2008

Venner igjen!*

For de som med skrekk og gru leste min post om den anonyme mld-senderen, kan jeg nå opplyse om at mr & mrs X er blitt venner igjen!*
Hver gang mr X sender mld feil, får jeg innblikk i deres privatliv.
Siste mld ble sendt i går og lød så:

02-feb-08 17:28 Jeg vennter på deg jenta mi!!!

Det tolker jeg ganske positivt (bortsett fra den stygge skrivefeilen - vennter - som sier meg at fyren ikke er helt stø i skriftligen...)

Tidligere meldinger:

27.nov07 04:14
Er du virkelig så falsk og uekte? jaja. hadetfint som du skrev.

29.nov07 12:02
Beklager at jeg vil stille opp da. men du sa du var redd og da stiller jeg opp, sånn er jeg. men orker ikke krangle pga det også, liker bare ikke at du har smerter og vondt..

En nydelig slutt på en krangel. Synd det tok 3 måneder!!!*


* Må komme med en rettelse av meg selv:
Dårlig research (og hukommelse) har gjort at jeg trodde mr X var den som sendte siste mld ("jeg vennter på deg"), men nå fant jeg plutselig ut at den mld kommer fra et annet nummer. Uten å avsløre den nye mr Y's identitet, kan jeg røpe - etter å ha googlet ham - at han er en musiker fra Moss, en "
taffelpianist som har bred repetoar" i følge ham selv, og han jobber som DJ i følge bloggen hans. Har aldri møtt fyren, så slapp av kjære venner. Tror nok denne mld også var en feiltakelse! Men jammen meg så lett det er å finne ut om livene til folk ved å google dem. Skummelt!

7 kommentarer:

En rosa fugl sa...

Ja, en bra slutt på en krangel.
Sånn d bør være. :)

Anonym sa...

Syns han kunne tatt sæ bryet me å lagre nummeret til denne jenta han vente på. Kanskje han generelt ikkje e så stødig på mobil...
Pluss at d e jo mye gøyere for oss på den her måten.

Anonym sa...

tihi.. så bra.. :)

Saxofonmannen™ sa...

Jeg tror den var til deg, Solveig... ;-)

Saxofonmannen™ sa...

På den annen side, hvis denne også faktisk var sent feil, tolker jeg det slik at han ikke har hørt noe mer fra henne, og begynner å bli desperat. Han "vennter" jo, er det ikke det det står? De tre utropstegnene er også påfallende...

Solveig M sa...

Jeg må komme med en VIKTIG oppdagelse: Jeg har sett feil, den siste mld var ikke fra samme fyren, den var fra en helt annen. Dette gir mange spørsmål!
Er mr & mrs X fremdeles uvenner? Hvem er mr Y? Var den siste mld kanskje til meg likevel??

Saxofonmannen™ sa...

Ja, dette fjerner jo en hver tvil om at den var til deg, Solveig. Han har utvilsomt fulgt din skuespillerkarriere, og falt hodestups...