fredag, mai 04, 2007

Sporty Spice

ja, som jeg sa i mitt forrige innlegg, jeg kommer til å presentere skjulte sider ved meg selv, og denne gangen:

Solveig liker faktisk ting som kan ligne på trening og sport.

Nå skal jeg ikke skryte på meg noe som kan tolkes som overdrivelser, men gjett hvem som tegnet medlemsskap på Alfheim Treningssenter for noen uker siden! (heh!)

Og når sneen forsvinner, gjett hvem som kommer syklende til universitetet og sparer mange hundrelapper på å ikke ta bussen!

Og når hun kommer hjem på sommerferie, faktisk både går på fjellet (gjennomsnittlig 3 ganger...)

...og etter noen års planlegging drar på 3 mils sykkeltur med overnatting i telt!

Nå kan det være jeg skriver dette som en slags motivasjon for meg selv, for jeg er vel mer ikke-sporty enn sporty... Men det er viktig å løfte frem lyspunktene mellom mørketallene og prøve å framstå litt slik man ideelt sett burde være.

Derfor: Bilder fra fjorårets store, sportye utflukt:

11 kommentarer:

Anonym sa...

Uæææh! Solveig da!! Koffer har du ikkje sagt nåkka om dette før?! Haalo! No MÅ det jo bli telttur i sommer! OG fjelltur! Hurraaa:D

Saxofonmannen™ sa...

Jeg er med.


(Neida.)

Solveig M sa...

Alle er herved invitert til Sortland i sommer:)

osovega sa...

trevligt!
vill besøka væsterålen (antagligen mer sevært æn lofoten ;D
kommer guidning med i erbjudandet?

Anonym sa...

Vil åg værma!!! yeey! =)

elisabeth sa...

alle er herved invitert til stokmarknes!
du kan ikke jobbe på turistinformasjonen og ikke infromere om NESSE!

darlingand sa...

nei, krøll. du kan ikje det! nesse e plassen tu bi!

Solveig M sa...

hihi, på denne guideturen i sommer drar vi seff FORBI Stokmarknes, men bare fordi den tilfeldigvis ligger langs veien når vi skal til Trollfjorden på sightseeing!

...og som regionalt turistkontor beklager jeg å utelate å nevne denne serdeles viktige byen, hurtigrutens vugge, som pr i dag også er hurtigrutens grav, i og m at de har et gammelt hurtigruteskip nedi fjæra...

Saxofonmannen™ sa...

Saxofonmannen™ har vært på Stokmarknes en gang.

darlingand sa...

krøll, e du spydig?

Solveig M sa...

er ikke spydig, er sannferdig